شناسه خبر : 94340
شنبه 30 مهر 1401 , 16:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پاسداشت مقام شهدا در شمال سیستان و بلوچستان /فیلم

دهمین یادواره سردارشهید حاج حبیب لک زایی و شهدای وحدت با حضور فرمانده های نظامی و انتظامی و علمای شیعه وسنی و معتمدان و ریش سفیدان در محل گلزار شهدای حضرت رسول اکرم نیمروز برگزار شد.

حجت الاسلام اشرفیان امام جمعه شهرستان نیمروز گفت: گرامی داشت یاد شهدا یکی از عواملی است که می تواند ما را در ارتقای وحدت و قدرت دفاعی کمک و انگیزه بدهد.

حجت الاسلام اشرفیان افزود: وصیت نامه و مطالبه همه شهدای ما به دونکته ختم میشود، نکته اول حفظ وحدت و یکپارچگی و انسجام و نکته دوم که همه شهدای ما وصیت کردند ولایتمداری و ولایت باوری است، اگر به وصیت شهدا عمل کنیم هیچ دشمنی نمیتواند خدشه ای به کشورمان وارد کند.

سردار کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق کشور هم در این یادواره گفت: ما از شهدا درسهای زیادی آموخته ایم یکی اینکه مواظب و مراقب اسلام عزیزمان باشیم چرا که دشمنان اسلام با تمام توان برای مقابله با جبهه حق به میدان آمدند و تلاش میکنند که ما را در حوزه های علمی و فناوریهای جدید و حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و وحدت دچار مشکل و آسیب کنند و میطلبد که مردم و جوانان ما هوشیار باشند و دشمنان بدانند که ما هیچ وقت از آرمان های شهدا کوتاه نخواهیم آمد.

 

download

منبع: خبرگزاری صداوسیما
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi